sienaendagmar.reismee.nl

You're like ... ladies!!

Oh meneer, vertel ons er meer over?

Dat was ongeveer onze reactie op deze scherpe observatie. Deze meneer had duidelijk veel levenskennis. Alleen we hebben er niet lang van kunnen genieten, want 5 minuten later werd hij afgevoerd door de popo.

We gaan nu over onze week vertellen, alleen niet chronologisch, maar dat hoeft ook niet.

We beginnen bij gisteren, toen we een prachtige dag in het park hebben doorgebracht met onze Zweedse buddies. Na school besloten we naar Regents park te gaan, dus we pakten de bus (leuk) en we stapten uit bij volgens Johan een plek met starbucksen zover je kan kijken. Alleen wij zagen ze niet. Vervolgens hebben we in het park in het gras gechilld en hebben we ze bitterballen en vlammetjes gevoerd in een Nederlandse kroeg in Soho. Niet letterlijk gevoerd, dat zou raar zijn.

Ergens deze week hebben we aan onze culturele plicht voldaan. We hebben een museum bezocht. Tate Modern was het gelukkige museum en het mooiste was het uitzicht vanaf de bovenste verdieping. Maar we hebben ook genoten van de prachtige, ontroerende, inspirerende kunstwerken.

Zaterdag was het St. Patricksday en reden tot een feestje!!!!!!!!

Overdag gingen we naar Brick lane, een echte aanrader aangezien alles dicht was. Toen besloten we maar naar Trafalger Square te gaan waar we konden genieten van Franse muziek. Als kleine kanttekening willen we even vermelden dat Trafalger Square de plek is waar er wordt afgeteld tot de olympische spelen, the place 2 b dus. Op 12 maart om 12:47 duurde het nog 133 dagen 7 uur, 14 minuten en 8 seconden. Dus.

's Avonds gaven we een intiem huisfeestje met mooie cocktails. For the occasion hadden we de kamer verbouwd zodat we een heuse dansvloer in onze kamer hadden :D :D Geïnspireerd door Boer Harms in de disco. Het huisfeestje was een groot succes, grotendeels door de dansvloer en het feit dat onze kamer op de opslagruimte van de IKEA leek. Na het feestje was het tijd voor het volgende feestje: Piccadilly Institute. Het was een heftige club met gratis bier.

Zondag waren we couch potatoes, maar maandag niet. Maandag gebeurde het allemaal. Siena heeft het geluk van haar leven gevonden, een outdoor gym in het park. Ze werd er zo gelukkig van dat ze besloot school te skippen en lekker te gaan gymen. Dagmar prefereerde school over de outdoor gym.

We willen ook even vermelden dat we geniaal zijn. Verder niet arrogant. We mogen namelijk naar proficiency class, ook wel übernerd genoemd. We zijn hier ontzettend trots op en zullen het ontzettend naar onze zin hebben. Als we maar kunnen leren dan zijn we gelukkig.

En met dit goede nieuws is het einde nabij.

Yours faithfully,

Siena & Dagmar

Leonoor

Awesomeee

coco

"als we maar kunnen leren dan zijn we gelukkig" hahahah, graag wat minder enthousiasme dames!