sienaendagmar.reismee.nl

He who is tired of London is tired of life..

De uitzonderlijk mooie quote in onze titel gebruiken we maar als excuus voor de lange stilte op bloggebied. We zullen deze keer maar niet beginnen waar we geeïndigd waren, want dan zou het een erg lange blog worden. En saai. In plaats daarvan gaan we meteen over tot de highlights.

We zitten inmiddels in proficieny en hebben al drie leraren versleten. Dit heeft met de school te maken, niet met ons.

Inmiddels hebben we veel bezoekers gehad. Thomas en Danique, Raisa, Barbara, Jörn, Ymkje, Pappie en zusje van Dagmar en Carli kwam ook nog even chillen.

Ook zijn er verjaardagen geweest, die van Erik, Barbara en Dagmar (Dogma). Dagmars verjaardag begon goed. Siena had een prachtig ontbijt verzorgd compleet met een flesje Jack Daniels. Whiskey bij het ontbijt was een feit (dat rijmt). Verder was er nog overheerlijke taart om in de klas te eten met zijn tweeën. Wij delen namelijk niet graag. Wij hebben graag dat andere mensen hongerig toekijken.

Siena had ook voor mooie cadeautjes gezorgd, een paardenketting om nooit te vergeten en kookboekje eneen topfilmpje niet te vergeten.Voor het filmpje verwijzen we ieder graag door naar facebook. En datis aan teraden want hetis een topper.

Verder hebben we het Londense nachtleven natuurlijk weer in al zijn pracht beleefd. Ministy of Sound, Fabric en erg recent Koko in Camden, de geakste!!!!!!!!!!!

Siena en co zijn illegaal de St. Paul's Cathedral binnengeslopen, om daar gratis en voor niets van alle heilige pracht en praal te genieten.

In onze flat heeft ook een klein opstootje plaatsgevonden. Met de schoonmaaksters. Schoonmaaksters willen niet schoonmaken. Ons appartement is te vies om schoon te maken

Laughing
. Wij zijn beledigd.
Frown

Schoonmaaksters communiceren met briefjes en we willen er even een aantal quoten:

Do kitchen your self next week, If I found the same, you have problems!

Whole flat: clean yourself!

We willen de schoonmaaksters graag een taalcursus aanbieden. Het is een belediging voor ons proficiency niveau.

Als afsluiter willen we jullie graag vertellen over onze roadtrip die volgende week van start gaat. Jaaaa!!

Op maandag 7 mei vertrekken wij om met de trein en de bus door Engeland te reizen. Allereerst zullen we Birmingham met een bezoekje verblijden waarna we doorgaan naar Cardiff. Vervolgens komen we in Bath aan en als knallende afsluiter: Oxford!

We zullen de nacht doorbrengen in hostels of op straat, ligt aan onze geestelijke toestand.

Zoals jullie je kunnen voorstellen hebben wij hier erg veel zin in en verder genieten we van onze laatste weekjes Londen.

Frown

En we willen niet naar huis, nog lang niet, nog lang niet.

Cheers mate.

janneke

Meiden, geniet van jullie road-trip! leuk !!! liefs janneke

janneke

morgen oranje kleren daar aan in londen he !!!