sienaendagmar.reismee.nl

Just touched down in London town

Gegroet,

We zijn inLonden!!!

Dat wilden we even laten weten.

De reis verliep goed, nadat we waren opgestegen konden we eigenlijk meteen weer landen.

Eenmaal aangekomen in Engeland zagen we iedereen zonder jas lopen, dus het was pijnlijk dat wij een winterjas aan hadden. Het zonnetje scheen dus, de lucht was blauw, anders dan in Nederland

Cool

Na lekker in de Gatwick Express gezeten te hebben en nadat Siena een hernia opgelopen had met het dragen van haar 22,5 kg (teveel) kwamen we dan eindelijk aan op Canada Water, ons favoriete metrostation voor de komende drie maanden. Nadat we door een aardige Londenaar naar de juiste straat waren gestuurd was het vinden van de residentie niet moeilijk. Het appartement is best ruim en gezellig en ook relatief schoon (op de pasta en rijst in Siena's kast na

Frown

We hebben ook roomies, 4 stuks, Spanjaarden, allemaal ouder dan wij zijn, maar wel aardige mensen die duidelijk nog wat op het gebied van Engels spreken te leren hebben. Maar daarom zijn ze hier ook.

De 24-uurs supermarkt zit om de hoek (just around the corner) en de starbucks idem, en de burgerking ook. En de H&M.

We hebben onze koelkast dus mooi gevuld m.b.v. de supermarkt en daarna gingen we downtown. (yeah)

We zijn als eerst naar Oxford street geweest en een cultureel verantwoord bezoekje aan de primark gedaan. Vervolgens richting Covent Garden genoten van een straatartiest met messen en touw en van een pizza in de pizzahut.

Later op de avond was het tijd om huiswaarts te gaan en daar zitten we nu.

Morgen is het tijd voor de eerste schooldag, al om kwart voor 9

Laughing
We kijken er erg naar uit en zijn erg benieuwd naar onze classmates.

Kind regards,

Siena en Dagmar

Dorea

Wat genieten dit! Ik zie het echt helemaal voor me en ik kijk nu al uit naar jullie volgende verhalen..! Haha veel plezier/succes morgen op school, ik ga morgen ook weer schoolwaarts....
Liefsss

carla

Wat 'n verrassing nu al bericht van jullie te krijgen.
In gedachten was ik vandaag ook in Londen.
Gelukkig valt de accommodatie niet tegen, behalve dan de rijst, brrrr....Die Spanjaarden zijn dat jongens ?
Fijn dat het weer zo mooi is en julllie al 'n leuke trip hebben gemaakt en dan die straatartiesten...
daar is Siena "dol" op (Rome).Bedankt voor het verslag, ik blijf er naar uit kijken. Succes morgen en slaap lekker.Liefs carlie
Succes morgen en slaap lekker.

rix

hahah wat heerlijk wat jullie gedaan hebben! pizzahut primark, ga zo door! ookl toplocatie jullie appartement, chillllingsss!

sjen heb je een backpack???? (aangezien de hernia)

kijk al uit naar het volgende verslagje hahah, good luck girls x x x

Ton

Ja, zo ga ik je natuurlijk nooit serieus missen, Dagmar!
Okee, een beetje dan.
Ben benieuwd naar jullie eerste schoolervaringen.

Boerhaavelaan 34 tezamen JWZ

Sounds good lads!

Al in Covent Garden geweest, leuk!

Lekker ja, ouwe pasta in je kast haha. Maar mooi dat het een ruime kamer is.

Oh neee he de BK en H&M om de hoek,. Als dat maar goed komt haha

Ben heel erg benieuwd naar jullie verdere ervaringen met de stad, hou ons op de hoogte!

Groetjes xxxxxxxxx

Roel Trix en Sjoemie

janneke (je tante)

lieve Daggie dat klinkt goed allemaal.......en wat leuk om zo op de hoogte te blijven. Ben heel benieuwd naar je eerste schooldag.......geniet lekker van alles daar. Dikke kus Janneke

Mieke

Ha Dagmar,

First things first...dus heel goed een bezoekje aan de primark! Wel meteen die Spanjaarden helpen hoor na de eerste schooldag...Have fun en leuk om jullie zo te volgen! Lfs Mieke

Ymkje

heeeee leuk om meteen een verhaaltje te horen! verwacht nu natuurlijk wel een maandelijkse update. maar zo te horen zitten jullie op een toplocatie! hoop dat de school ook goed bevalt! viel spassssssss! dikke kus uit fryslan boppe

colin

ik dacht dat jullie geen blog gingen schrijven maar ja hoor na 1 dag al huppa!
nou ben benieuwd hoe school is gegaan maar dat zie ik denk ik wel later, wel fijn dat het nu al leuk is!!
veel plezier!
xx

Carla

zo dat zit zomaar in Londen en dan ook nog naar school gaan! Het valt echt niet mee om dat allemaal te moeten, te mogen!
Ik hoop dat jullie een goede tijd zullen krijgen!
Liefs van Carla